четвер, 28 лютого 2013 р.

"Мій перший найкращий зошит"


   В Войнашівській школі проходила  Акція «Індивідуальна творча справа «Мій перший найкращий зошит»», спрямована на реалізацію обласного проекту "Я - першокласник!" 
Класовод  1-Б класу нашого закладу теж долучилася до цієї акції.
  з нагоди того,що учні завершили роботу у зошитах, які мали ім’я «Мій перший найкращий зошит» учитель Слободян Л.Л. провела свято-гру. На цьому святі дітей чекали веселі ігри, розваги та приємні несподіванки.

 

 



    До них у гості завітали звірята з лісової школи; вони взяли участь у вікторині «Що ти знаєш про свій клас?»; грали ігри; танцювали. А на згадку про свято вони всі були нагороджені  пам’ятними дипломами про завершення акції "Мій перший найкращий зошит".
     Індивідуальна творча справа (ІТС) - форма організації виховної роботи з молодшими школярами, що ґрунтується на виховних технологіях колективного творчого виховання, створенні ситуації успіху, ігрової діяльності.
          Основними завданнями ІТС є:
1. Оволодіння навичками каліграфічного письма;
2. Мотивування учнів до адекватної позитивної самооцінки;
3. Набуття молодшими школярами навичок позитивної вербальної та невербальної комунікації;
4. Стимулювання побудови сприятливих взаємовідносин у колективі;
5. Зміцнення психологічних та емоційних стосунків між учителем та учнем;
6. Розвиток навичок саморегуляції емоційних станів.




















 











 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів: